[CC-czech] PRIPOMENUTI: Zitrejsi schuzka k CC licenci

Mgr. Kateřina Slušná katerina.slusna at counsel.cz
Mon May 5 15:55:29 BST 2008

Dobrý den,
svou účast na předpokládané schůzce jsem potvrzovala emailem 17. 4. 2008. S
ohledem na skutečnost, že jsem se neidentifikovala v níže uvedeném výčtu,
dovoluji si reagovat touto cestou. Nevím, co bude předmětem této schůzky,
dejte mi proto prosím vědět, zda je moje účast žádoucí.
S přátelským pozdravem,
Kateřina Slušná