[CC-czech] Zapis 3. jednani o Creative Commons

Marek Tichy tichy at iure.org
Thu May 15 12:45:08 BST 2008

Katerino, to je skvela zprava.
Posli mi prosim jmeno pana dekana se vsemi tituly ve spravnem poradi a
oficialni nazev fakulty (vim, ze si to muzu najit na internetu), ja to
doplnim do (opraveneho, z dvojky je trojka) textu MoU a pomalu zacnu
vymyslet algoritmus, jak co nejefektivneji na papir dostat vsech pet
podpisu (podle me ty dohody mely byt bilateralni, no to je jedno).

Marek