[CC-czech] námět k úvaze - tzv. náhradní odměny za rozmnožování pro osobní potřebu

Petr Jansa Petr.Jansa at mujmail.cz
Thu May 22 07:42:34 BST 2008

Též zdravím,

s vybíráním náhradních odměn a případných kolektivně vybíraných
kompenzací za zákonné licence počítají všechny licence CC. Každopádně se
mi líbí belgická varianta, kdy nahrazují výčet definicí - viz str. 26
zpětného překladu belgické licence s komentáři:
http://mirrors.creativecommons.org/international/be/be-comparison-table.pdf
Každopádně díky za inspiraci.

Z praktického hlediska by mě zajímalo, jestli má někdo, kdo použije
licenci CC vůbec prakticky šanci z vybraných odměn něco dostat -
algoritmus pro rozdělování bude nejspíš založený na počtu rozmnoženin
(výtisků, alb atd.), které prošly oficiální distribucí...

Ad SVOČ: Chybí tam spousta témat, uvítám návrhy, co je potřeba
teoreticky zpracovat a v rámci možností (časových a prostorových) se to
pokusím zahrnout do diplomky.

S pozdravem

Petr

PS: Jsem zhruba v půlce práce na české verzi s tím, že s JUDr. Holcovou
mám domluvenu hrubou revizi, než dám text na konci června k interní
diskusi.
-
Petr Jansa
tel.: +420 777 586 245