[CC-czech] Program 16/04/2009

Gruber Lukáš Lukas.Gruber at nkp.cz
Tue Mar 10 12:32:19 GMT 2009

Ahojte,

Tarkowskeho z Polska jsem pozval. Vyjadril radost nad pozvanim a rad by prijel, nicmene nevi, jestli bude schopen se dostavit (rodinne duvody), ale v patek mi to potvrdi. Potreboval by zaplatit cestu a ubytovani.... Vystoupil by odpoledne, nevim jestli bude potreba pro panel, proste nam rekne neco o CC v Polsku...

Dopolední program:
10:00	Workshop (Marek Tichy + Petr Jansa)
11:00 Tiskovka
	- Predstaveni projektu (Hazuka (reditel NK), Marek, dekan FF UK + nekdo dalsi?) - 5-ti minutove prispevky, reditele a dekana jeste pozvu
	- Predstaveni projektu Free Culture - Adam (5 min)
	- Umelci a zname tvare (treba ten Pavel Klusak) (po peti minutach) + Fra Nakladatelstvi - Caise jsem jeste nepozval, behem tydne tak ucinim
	- Prostor na dotazy...

Nevim kolik je tam prostoru, ale hadam, ze minimalne tri jmena se nam do sekce umelci a zname tvare vejdou....

Vidis to Marku zasadne jinak ?

Odpolední program je zatim hodne rozostreny, za sekci CC bych tam rad mel Adam (Free Culture) a Aleka (CC v Polsku). Oslovil jsem jeste dneska wikimedii s zadosti o nejaky prispevek. Lessig je zatim velka neznama, dneska odeslu zvaci mail. Frantisku muzes mi zaslat tvoji konkretnejsi predstavu odpoledniho programu?

Belohradskyho nejak presvedcime, kdyz uz je ten den v Praze :)

Lukas