[CC-czech] [Fwd: Re: otazka]

František Zachoval zachoval at avu.cz
Thu Mar 12 15:07:42 GMT 2009

ahoj-te,
Belohradsky take nemuze,(vede cely den seminar na FF UK) ifo dole

nakladatelstvi FRA take padlo, nemaji nejak cas a zpetne by museli s
autorama domlouvat zmen smluv coz nechteji ...., ale do budoucna budou
uvazovat ..

tz...jeden panel rusim a navrhuji k udelat akci mezi 10-12h pod
taktovkou NK a Iuridika Redemedia a a bez prestavky mezi 12 az do 13 h.
Udelat Aleka a Klusaka ..
Peter Marek se take neozval ... takze ..z alternativy nic nebude ..

vecer mi napise Adam co eventuelne pozvat Hvizdalu .. , jak by se on k
tomu postavil ...

zatim f

Mily kolego,
o univerzitach bychom mohli diskutovat do nekonecna, myslim, ze se
premenily v neco zcela jineho nez by byt mely - anarchicky prostor s
co nejmenis mirou napojeni na instituce, jednoduse receno. Ted ale
jsou restrukturovany podle potreb trhu a administrace.
Ja jsem vam ale uz napsal, ze 16.dubna mam cely den seminar, ktery
jsem uz slibil, takze v 15 hodin prijit nemohu. Mohu prijit az kveceru
a nemyslim, ze bez znalosti souvislosti bych mohl neco rikat, spise
bych si jen poslechl. Nemohu se take pripravit, vsechen cas musim
venovat tomu seminari.
Zdravi
Vaclav Belohradsky

--