[CC-czech] definitivni program CC 16/04/2009

info at svazautoru.org info at svazautoru.org
Mon Mar 16 22:11:06 GMT 2009

Zdravim ve spolek,

pripojuje se na posledni chvili za SNA. Doposud jsme meli komunikaci
zprostredkovanou skrz Iure, ale asi bude pruznejsi se zapojit, kdyz to
ted finisuje.

K programu - chci jen potvrdit, ze SNA pocita s 5 minutovym prispevkem
v ramci tiskovky.

Stredecni schuzka, z nasi strany je asi prihodnejsi 6pm.

Pokousime se zapojit pro CC cesky server Bandzone.cz ("ceske Myspace"),
jejich zastupci by se chteli zucastnit tiskovky (v publiku),
respektive mozna i workshopu.
Zatim se rozhodli pro vyckavaci postoj, nicmene je projekt CC zajima a
v budoucnu pripousteji, ze by se k nemu pripojili. Vzhledem k tomu, ze
jsou silnym subjektem v hudebni oblasti, bylo by jejich zapojeni
urcite prinosem.  Mohli by vyzname prispet k propagaci CC i
praktickemu uplatneni,  prece jen jsou zakladnou pro amaterske a
mensinove inteprety.

Tak snad na ne tiskovka udela dobry dojem.

Dalibor (SNA)