[CC-czech] definitivni program CC 16/04/2009

Gruber Lukáš Lukas.Gruber at nkp.cz
Tue Mar 17 07:49:39 GMT 2009

Zdravim,

k tiskovce:
Za NK generalni reditel nedorazi, bohuzel ma jine povinnosti, zkousim sehnat za NK nahradu (napr. Vit Richter - zabyva se autorskym pravem ve vztahu ke knihovnam.. do zitra budu vedet).. Pana Dekana FF UK zve K. Slusna, ktera s nim uz byla ohledne CC v kontaktu, zjistim, jaky je stav veci..

Jinak navrzeny program vypada v celku realne:
11:00   Tiskovka
	- Predstaveni projektu (Vit Richter?),Marek, dekan FF UK + nekdo dalsi?) - 5-ti minutove prispevky, reditele a dekana jeste pozvu
	- Predstaveni projektu Free Culture - Adam (5 min)
	- SNA (5 min)
	- Umelci a zname tvare (treba ten Pavel Klusak) (po peti minutach)
	- Prostor na dotazy...

K odpolednimu programu:
Alek prijede, vcera mi to potvrdil...
P. Zandl se jeste konkretneji nevyjadril, dneska mu jeste napisu....

PS: Marku, z radia jsem zjistil, ze Nohavica bude 16.4 v Praze (ma nejakej koncert), mozna by stalo za to se ho jeste jednou zeptat :)

Jinak jak zitra? nechame to na 18:00?

Lukas