[CC-czech] definitivni program CC 16/04/2009

František Zachoval zachoval at avu.cz
Tue Mar 17 09:08:45 GMT 2009

ahojte

lukasi dekuji ,

prosim prosim , jestli nejsou lidi jako Vit Richter a dekan jisti .. tak
je na tiskovku Multiplace asi nedame - uprimne si myslim ze to nejsou
medialni tahouni .... takze za Multiplace asi tak ....

jestli se Zandl take nevyjadril .. tak take pada .. (mam zkusenosti, ze
kdyz lidi nevedi a vahaji , tak rovnou je vyrazuji, jmeno-nejmeno ..
delaji proste problemy organizatorum :) )

zatim a s pa